PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak zatrudnić żeby było najtaniej...? › Re: Jak zatrudnić żeby było najtaniej...?
    From: futszaK <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak zatrudnić żeby było najtaniej...?
    Date: Sun, 18 Feb 2007 09:05:05 +0000 (UTC)

    On Sat, 17 Feb 2007 18:26:10 +0100, Jackare wrote:

    > rzeczywistych. Mało który przedsiębiorca tak robi i potem otrzymuje 500zł
    > emerytury za całe życie pracy i o ile w przypadku tzw "poważnych"
    > przedsiębiorców nie jest to problem bo mają dochód z inwestycji w inne
    > instrumenty finansowe niż ZUS, to w przypadku właścicieli sklepików,
    > drobnych rzemieślników itp "biznesmenów" ma miejsce tragedia

    noooo, jak już decyduje się ktoś na prace na własny rachunek to musi się
    liczyć z ciągłym inwestowaniem inwestowaniem i jeszcze raz inwestowaniem i
    nie na zasadzie szukania okazji tylko ciągłym inwestowaniem w to na czym
    się zna.

    Ten przysłowiowy "sklepik" musi się po latach stać przynajmiej
    minimarketem wyróżniającym się z innych sklepów żeby przyciągnąć do siebie
    klientów i odciągnąć ich od konkurencji w przeciwnym wypadku właścicieka
    w/w sklepiku czeka starość taka jaką opisałeś a jaką nasz kochany ZUS
    gotuje sporej ilości emerytów :(

    Podobny los spotyka notorycznych pracowników "na czarno". Troche
    popracuje, troche pokombinuje, pójdzie na rente i będzie jej miał 530zł :(

    --
    futszaK
    0601061867