PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak zatrudnić pracownika - pomocy! › Re: Jak zatrudnić pracownika - pomocy!
  • Data: 2002-07-01 22:10:02
    Temat: Re: Jak zatrudnić pracownika - pomocy!
    Od: "Marco" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szkoda, ale 90% odpowiedzi była nie na temat.

    Kasa przeważyła (z drugiej strony 1600 netto miesięcznie to oczywiscie
    obraza dla bezrobotnego - rozumiem). Nie podałem rodzaju pracy, bo nie o to
    pytałem - a może chodzi o naciskanie przycisków w pilocie do telewizora?
    Pytanie o studentów też sugerowało pracę dorywczą.

    Coś więc też muszę napisać.

    Co socjalizm zrobił z Was - to zgroza.
    Są całe tabuny bezrobotnych, tylko czekających na gwiazdkę z nieba - worek
    pieniędzy.

    Znajomy opowiadał że w RPA jak murzyn widział zrzut żywności, a jest
    głodny - to idzie tam i czeka na następny - czasem miesiące. Piasek żre, czy
    jak?

    To tak jak z wami. Czekacie na super pracę. Niemcy i Anglicy, Francuzi walą
    do nas drzwiami i oknami żeby dać po 2k$ na głowę.

    Było tam napisane "np.", co oznacza przykład. A przykład miał pokazać, że
    potrzebuję do pracy na skończony okres czasu za określone pieniądze. Dobra
    osoba coś zrobi w 5 godzin a inna w 45 - tą samą robotę. Znam setki takich
    osób, niestety z tej drugiej grupy. Nie kwota była istotna w pytaniu.

    Z drugiego końca świata. Znajoma z Angli pracuje na około 10 etatów. Ma 8
    stałych klientów i 2 nowych sobie znajduje. Sprząta, szyje, opiekuje się
    dzieckiem, psem, cokolwiek. Jak traci klienta - traci 10% dochodów, a nie
    wszystkie. To jest kapitalizm panowie. Jak dożyjemy, będzie on też w Polsce,
    kiedyś. Nie ma też tak ogromnego przywiązania socjalistycznych przywilejów:
    zusik, urlopik, chorobowe, wczasy pod gruszą, materiały biurowe gratis
    (ciekawe że we wrześniu 10 razy więcej niż normalnie).

    "Czytajac nawet te posty widac ze nalezy unikac zatrudnienia pracownikow".
    Zgadzam się w 100%.

    Sorry, ale z tego bełkotu niewiele mogę się dowiedzieć. Dziękuję za
    wszystkie odpowiedzi na temat.

    Pozdrawiam.
    Marco