PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak zatrudnić pracownika - pomocy! › Re: Jak zatrudnić pracownika - pomocy!
  • Data: 2002-07-03 21:44:50
    Temat: Re: Jak zatrudnić pracownika - pomocy!
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik bozo napisał:
    (...)
    > widzę Kolego,że głęboko siedzisz w epoce pięknego socjalizmu,a tu tymczasem
    > wszystko się zmieniło i ludzie tacy jak Ty to śliczny eksponat do muzeum!

    Ten argument nie jest merytoryczny. Współczesny dyskutant powinien
    unikać ocen drugiej strony i podawać, z czym konkretnie się nie zgadza.

    > Musimy nauczyć się szybko żyć w nowych warunkach.Umiejętność
    > przystosowania się do nowych warunków nie jest obca nawet roślinkom,
    > a Ty chyba jesteś homo sapiens?

    Oceniam siebie co najwyżej na pitecantropus erectus :-) Tytułem odpowiedzi
    cytat z napisu na murze: "Jeżeli jeszcze nie zwariowałeś, znaczy, że jesteś
    niedoinformowany".

    Pzdr: Dogbert