PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak zachować urlop wykorzystując go › Re: Jak zachować urlop wykorzystując go
  • Data: 2009-08-23 19:23:04
    Temat: Re: Jak zachować urlop wykorzystując go
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h6s4p6$fmm$1@nemesis.news.neostrada.pl cef
    <c...@i...pl> pisze:

    > Odniosłem się do Twojego pomysłu.
    Nie pisałem, że można dymać pracodawcę i jest OK.
    Musiałeś coś źle zrozumieć albo skonfabulować.

    > Z jednej strony chciałbyś być bardziej kryształowy niż
    > wzorcowy działacz robotniczy,
    Czemu sądzisz, że wiesz, co ja chciałbym?

    > a z drugiej takie pomysły.
    Ale pomysł dobry, nie?

    > A to nie Ty pisałeś to?
    > http://tnij.com/ly6IT
    Ja. Plany należało z pewnych przyczyn zmodyfikować, skoro już tak drobisz
    nogami z ciekawości (mam nadzieję, że nie popuściłeś?).

    --
    Jotte