PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak "z twarzą" złożyć wypowiedzenie umowy ? › Re: Jak "z twarzą" złożyć wypowiedzenie umowy ?
  • Data: 2006-03-17 13:25:19
    Temat: Re: Jak "z twarzą" złożyć wypowiedzenie umowy ?
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dve3bu$vl0$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:ut5rwxmrkc7$.wkago1412j2p.dlg@40tude.net studentos
    > <s...@T...pl> pisze:

    <cut>
    > Trudno.

    <cut>
    Malo tego, ze sie tak wtrace - nie placac zusu pracodawca okrada cie z
    naleznych ci swiadczen, chocby z emerytury, wiec dlaczego mialbys sie
    martwic, ze zlodziej pojdzie z torbami? Ten sam zlodziej nie kupi ci lekow i
    jedzenia na stare lata, rachunkow za chate nie zaplaci. Tu nie ma
    sentymentow, stary, dbaj o siebie, bo nikt inny tego nie zrobi. A poza tym,
    takie rzeczy, jesli beda uchodzic bezkarnie, to beda sie powtarzac bez
    konca.
    pozdr
    /p