PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to w koncu jest z urlopem - prosze o pomoc ! › Re: Jak to w koncu jest z urlopem - prosze o pomoc !
  • Data: 2002-11-04 11:20:21
    Temat: Re: Jak to w koncu jest z urlopem - prosze o pomoc !
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Chemical <c...@s...home._pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:0...@4...com..
    .

    > A jak to będzie u mnie? w roku 2001 przepracowałem dokładnie 6
    > miesięcy (pierwsza praca), dostałem ekwiwalent za 9 dni (ale w tym
    > roku to nie ma już chyba znaczenia). W roku bieżącym, pracuję od 27
    > marca, od początku roku do tej daty nie pracowałem. Czy dobrze liczę,
    > że skoro za cały rok należy mi się 18 dni, to za 9 przepracowanych w
    > tym roku miesięcy mam 14 dni urlopu?
    >
    > Chemical

    Wg tego co napisal Keizen to nie.
    Za pierwsze 6 miesiecy nalezy Ci sie 9 dni ktore wykorzystujesz.
    W tym roku pracujesz od 27 marca czyli pol roku mija
    27 wrzesnia. Czyli od 27 wrzesnia nalezy Ci sie 18 dni z ktorych juz
    wykorzystales 9 dni (za pierwsze 6 miesiecy).
    Na nastepny urlop musisz czekac do nastepnego roku kalendarzowego.

    Reasumujac, zostalo Ci 9 dni urlopu (jesli sie nie pomylilem.

    pozdrawiam
    MarcinP