PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to w koncu jest z urlopem - prosze o pomoc ! › Re: Jak to w koncu jest z urlopem - prosze o pomoc !
  • Data: 2002-11-04 10:58:30
    Temat: Re: Jak to w koncu jest z urlopem - prosze o pomoc !
    Od: Chemical <c...@s...home._pl> szukaj wiadomości tego autora

    A jak to będzie u mnie? w roku 2001 przepracowałem dokładnie 6
    miesięcy (pierwsza praca), dostałem ekwiwalent za 9 dni (ale w tym
    roku to nie ma już chyba znaczenia). W roku bieżącym, pracuję od 27
    marca, od początku roku do tej daty nie pracowałem. Czy dobrze liczę,
    że skoro za cały rok należy mi się 18 dni, to za 9 przepracowanych w
    tym roku miesięcy mam 14 dni urlopu?

    Chemical