PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak szukac pracy ? (informatyk) › Re: Jak szukac pracy ? (informatyk)
  • Data: 2005-02-06 17:37:22
    Temat: Re: Jak szukac pracy ? (informatyk)
    Od: "Xoxol" <X...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wielu firm osobiscie od wewnatrz, ale znajomy pracowal w sporej firmie
    > UNIX-only, nie wiem, z 30-50 osob? Krakowska firma projektujaca sprzet

    Znow odbiegamy od tematu :-(
    Sorrki ale w firmie w ktorej obecnie pracuje liczba komputerow w oteczneiu
    sieciowym nigdy nie spada ponizej 18 000... wiec jesli 30-50 osob ( nie wiem
    czemu przeliczasz na osob a nie na sprzet, sprzetu zawsze moze inna ilosc
    niz ludzi na + lub na - ) jest to duza firma to w jakiej ja pracuje ?
    gigantycznej ?chyba nie bardzo :-).