PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak szukac pracy ? (informatyk) › Re: Jak szukac pracy ? (informatyk)
  • Data: 2005-02-11 00:58:12
    Temat: Re: Jak szukac pracy ? (informatyk)
    Od: "Orange" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja kiedyś tak łazikując (będąc jeszcze na studiach i bez doświadczenia!),
    trafiłam do Oracla przed oczy samego prezesa, który poświęcił mi z pół godziny
    i bardzo fajnie pogadał - o specyfice pracy u nich itd (wówczas moim marzeniem
    była właśnie praca w Oraclu). Gdybym wysłała tam CV'ałkę, to pewnie nawet by mi
    nie odpowiedzieli, nie mówiąc o zaproszeniu na rozmowę. Pracy tam ostatecznie
    nie dostałam, ale właściwie dlatego, że sama zrezygnowałam (dowiedziałam się,
    że nie wygląda to tak, jakbym chciała). Nie mówię, żebym ją dostała, bo
    oczywiście żadna decyzja wówczas nie zapadła, ale nie powiedziano mi
    także "nie", tylko bardzo życzliwie potraktowano. A byłam dosłownie człowiekiem
    z ulicy, wręcz dzieckiem z ulicy ;-)