PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak sprzedać usługę ? › Re: Jak sprzedać usługę ?
  • Data: 2004-03-16 09:26:24
    Temat: Re: Jak sprzedać usługę ?
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    motto wrote:

    > Taka co to bez pytania się o zawartość hdd robi format i instaluje od nowa
    > Windowsa wywalając prace mgr ofiary, czy tak co przy zarobaczeniu Windowsa
    > XP objawiających się rebootami wmawia klientowi, że potrzebuje nową
    > grafikę? :>

    O, kolega również ma bogate doświadczenie zawodowe.. ? ;>

    > Renome buduje się latami.

    To była przenośnia. No, ale sztuka czytania z pełnym zrozumieniem zanika,
    zdążyłem się już z tym pogodzić - to nie ten internet, co parę lat temu :(

    > Czego oczekujesz recepty na sukces? Nie ma takiej.

    Nie. Garści porad dla człowieka, który nie ma pojęcia, za co się wziąć - do
    tej pory poświęcał swoje umiejętności i czas dla pracodawców, a teraz
    okazało się, że z różnych przyczyn nie dostaje zatrudnienia. Trudno to
    pojąć ?

    --
    Pozdrawia m.