PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak sie ubezpieczyc zdrowotnie?Re: Jak sie ubezpieczyc zdrowotnie?
    From: Jakub Turski <y...@c...plukwa.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak sie ubezpieczyc zdrowotnie?
    Date: Wed, 30 Jul 2003 07:51:16 +0000 (UTC)

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching r...@r...pl write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of wto, 29 lip 2003 at 15:26 GMT

    >Na pewno lepsze niz ,,panstwowe'', ale skoro z powaznymi sprawami mam trafic
    >do panstwowej sluzby zdrowia, to niech ma sie ona jak najlepiej.
    >niech ma i marnotrawi moje skladki ;-). a za lekarza ,,na codzien'' (czyli
    >zdecydowanie od swieta) to mnie stac... [prywatnie naturalnie].

    Tylko widzisz... w prywatna służba zdrowia działa na zasadzie 'płacisz
    i masz'. A państwowa - 'płacisz i proszę się ustawić, o, tam w kolejce'. Poziom
    usług zależy od konkretnej placówki, oczywiście, ale negatywnych przykładów
    jest bardzo dużo. Z mojego poletka: Pabianice, małe miasteczko koło Łodzi.
    Sobota - zatkane ucho. Poniedziałek - wizyta u lekarza pierwszego kontaktu,
    pobranie skierowania do specjalisty. Wtorek - specjalista, płukanie. Wszystko
    w porządku. Ale jakbym pracował, to do lekarza dotarłbym w czwartek, a może
    piątek? Nie miałbym czasu wysiadywać u lekarza po 2-3 h (tyle mniej więcej to
    wyszło).

    Może w większych miastach jest lepiej, nie wiem. Aczkolwiek gdy sobie przypomne
    badania do karty sportowca przeprowadzane w Łodzi...

    >moja metoda - pare lat oszczedzania (puki jestem mlody i silny, nie choruje
    >a zarabiam) i przez pozostale 40 korzytsanie z tak zgromadzonego ,,funduszu
    >zdrowia''.

    A gdzie oszczędzasz, by się a/ nie zdewaluowało błyskawicznie b/ starczyło na
    te 40 lat korzystania? Zero sarkazmu, z ciekawości pytam...

    >ale oczywiscie oferta prywatnych firm wciaz sie zmienia.
    >nie wykluczone ze pewnego pieknego dnia mnie skusi :-)

    Oj, obawiam się że jak się sytuacja rozwinie to powstanie taka Trauma Team
    z CP2020...

    Pozdróvka,

    Q.
    --
    __ __.------------------------- http://yacoob.dnsalias.net/cv.html --.__
    (oo) | Pukanie zepsute - proszę dzwonić |