PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak się nie dać zwolnićRe: Jak się nie dać zwolnić
  • Data: 2009-03-07 23:02:07
    Temat: Re: Jak się nie dać zwolnić
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:goutgm$knb$1@atlantis.news.neostrada.pl Jackare
    <...@s...uk.de.pl> pisze:

    > Piszę to wszystko by jednak pokazać że coś takiego jak
    > "kultura korporacyjna" czy też "standardy koproracyjne" istnieją
    > niezależnie czy tego chcemy czy nie i czy nam się to podoba czy nie.
    Zorganizowane struktury przestępcze tak samo istnieją, czy nam się to podoba
    czy nie.
    Ale to nie oznacza, że to jest OK i że nie należy z tym walczyć.

    > Przypuszczam, ale to tylko moja prywatna opinia, że w
    > społeczeństwach zachodnich oraz USA, Japonii i Korei gdzie umiejętności
    > człowieka i wiedza ograniczają się do jego wąskiej specjalizacji
    > zawodowej i gdzie posiadanie szerokiej wiedzy ogólnej jest coraz
    > rzadsze takie "standardy korporacyjne" i oparte na socjotechnikach
    > metody zarządzania przynoszą zakładane przez korporacje efekty, czyli
    > zmanipulowanie jednostki i odpowiednią motywację ukierunkowaną na
    > lojalność i podnoszenie wydajności.
    Przeczytaj to kolosalne zdanie i powiedz o co ci chodziło.

    > Pracowałem kiedyś w firmie gdzie nie wolno było krytykować
    > właścicieli i w ogóle było dużo tematów tabu i tzw świętych krów -
    > szarych emninencji, osób nietykalnych o wątpliwych kwalifikacjach, za
    > to dobrze "kadzących" właścicielowi
    A co to w ogóle ma znaczyć "nie wolno krytykować"?
    Bo co?

    >, któy najwidoczniej miał duże
    > zapotrzebowanie na takie kadzenie. Aby było bardziej niewiarygodnie
    > powiem że firma była w sumie bardzo nieduża i oficjalnie ukierunkowana
    > głównie na ronbienie dużych pieniędzy. Firma istnieje do dzisiaj i w
    > tych kwestiach nic się tam nie zmieniło, a nawet nektóre z patologii
    > zostały wyolbrzymione.
    To miej odwagę i choc tu napisz co to za firma, walnij linki, nazwiska itp.
    Przecież nic ci nie grozi.

    --
    Jotte