PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak się nie dać zwolnićRe: Jak się nie dać zwolnić
  • Data: 2009-03-06 17:56:24
    Temat: Re: Jak się nie dać zwolnić
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Noe Bat" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:goqi8j$t0r$6@achot.icm.edu.pl...

    > To przecież nikt nie każe Ci w takich pracować !!! Zazdrościsz, że może
    komuś się
    > chce czy o co chodzi ???

    Nie, raczej napawa mnie niesmakiem, że ktoś może być takim chujem (to
    również do Ciebie, gdybyś się nie domyślił), żeby uważać, że ktoś będzie
    _chciał_ pracować za takie pieniądze, które nie starczą mu nawet na godziwe
    zdechnięcie.
    BTW, pociesz się, jesteś w doborowym towarzystwie, m.in. bardzo znanego
    ekonomisty realizującego kiedyś wielkie reformy w Polsce.

    e.