PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak rozmawiac z szefem który sie czepia ?Re: Jak rozmawiac z szefem który sie czepia ?
  • Data: 2006-06-09 19:53:18
    Temat: Re: Jak rozmawiac z szefem który sie czepia ?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:e6bjn6$nse$1@nemesis.news.tpi.pl Peyto <p...@o...pl>
    pisze:

    > CFzepia sie bo potwierdzają to inne podwładne,
    Czy to znaczy, że to się odbywa w obecności innych pracowników?

    > ale kobieta ma nieprzyjemny sposób bycia, że tak powiem nie jest idealnym
    > dyplomatą jak w kawale, wręcz jak powie że ładnie dzis wyglądasz to takim
    > tonem, że zaczynasz sieoglądac czy w coś nie wdpenąleś
    No cóż, ton jest to coś trudnego do zdefiniowania, coś nieuchwytnego - ja
    bym też zaczął używać "pewnego tonu", skojarzyłbym go z odpowiednią "mową
    ciałą" (gesty). Należy po prostu górować elokwencją, celnością odpowiedzi,
    czasem zrobić małą prowokacją. I tę wyższość umiejętnie eksponować.
    Szczególnie jeśli to się odbywa w obecności innych pracowników - można to
    wykorzystać. To nie są proste sprawy, wiem, ale odpuszczać się nie powinno,
    choćby dla zasady.

    Można - jak to już w tym wątku powiedziano - próbować uczciwej, szczerej
    rozmowy. Ale mocno powiątpiewam w pozytywny efekt.

    Jotte