PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak rozmawiac z szefem który sie czepia ?Re: Jak rozmawiac z szefem który sie czepia ?
    From: "Peyto" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak rozmawiac z szefem który sie czepia ?
    Date: Fri, 9 Jun 2006 17:00:46 +0200

    "p3tr0v" <p...@m...ru> wrote in message
    news:e6c1s6$i8h$1@atena.e-wro.net...
    > Skoro nie jesteś jeszcze żonaty, to wcale taki aż taki dorosły nie jesteś.
    > Więc wyluzuj trochę...
    >
    > a gwoli dorastania - takie problemy powinieneś rozwiązywać sam a nie na
    > forum publicznym

    Jezeli mazenstwo jest kryterium doroslosci to gratuluje.
    Nie sadze zeby dzieciaki pobierajace sie w wieku 17-18 lat byly bardziej
    dorosle od 30-letnich singli, ale ni to jest tematem.

    Taki problem gdybym mial do rozwiazania sam to bym rozwiazal po swojemu, ale
    moja dziewczyna szuka jakiejs ksiazki jak prowadizc takie rozmowy, bo jej
    szefowa uzywa slangu z ksiazek dla managerów pewnie.
    Moje podjescie do problemu jej nie odpowiada, wiec szukam innych opcji, po
    to chyba jest ta grupa, skoro mozna zadac pytanie jak powiedziec szefowi ze
    siezwlaniam to czemu nie jak mam z nim rozmawiac.
    To co dla jednego wydaje sie proste i naturlane, jak dla mnie informacja o
    tym ze dziekuje firmie zw wspólprace, nie znaczy ze tak jest dla kazdego.

    Mozem mnie i ponioslo, ale nie lubie tego typu tekstów w powaznej sprawie,
    moze juz za stary na to jestem ;)

    pozdro