PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak rozmawiac z szefem który sie czepia ?Re: Jak rozmawiac z szefem który sie czepia ?
  • Data: 2006-06-09 09:24:38
    Temat: Re: Jak rozmawiac z szefem który sie czepia ?
    Od: AKS <o...@N...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Peyto napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Moja dziewczeyna ma taki problem, mianowicie jej szefowa, która do niedawna
    > byla jej przyjaciólka, od pewnego czasu sie strasznie jej czepia.
    > Czy zna ktos sposoby, ksiazki, jak rozmawiac z takim szefem ?
    > Wyjasniac niejasnosci, rozwiazywac tego rodzaju konflikty ?
    >
    > Pozdro
    > Peyto

    A nie jest to tak przypadkiem, że zwyczajnie zwraca jej uwagę
    z racji funcji jaką pełni (nadzoruje i odpowiada), a Twoja dziewczyna
    odbiera to jako przytyk?
    Po awansie zazwyczaj relacje się zmieniają.
    Oczywiście niektórym uderza przysłowiowa woda sodowa, ale bywa też
    tak, że nie przyjmujemy krytyki od koleżanek.
    Wg mnie rozmowa jest dobra na wszystko - należy spróbować
    rzeczowo porozmawiać. Jeśli nie pomaga - znaleźć inne rozwiązanie.

    Powodzenia.

    AKS