eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak powinno się wysyłać CV i LM?Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
  • Data: 2007-02-12 12:41:31
    Temat: Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 12-02-2007 o 13:15:49 Jerry <J...@g...com> napisał(a):

    > On 12 Lut, 12:18, Tomasz Kaczanowski
    > <k...@n...poczta.onet.pl> wrote:
    >
    >> PDF jest
    >> na liscie formatow akceptowalnych przy wymianie dokumentow w komunikacji
    >> elektronicznej w administracji publicznej...
    >
    > ODF (natywny format OpenOffice) również. W dodatku jest standardem ISO
    > (ISO/IEC 26300). Dla zainteresowanych: http://pl.wikipedia.org/wiki/
    > OpenDocument . Natomiast format DOC jest dopuszczony jako "tylko do
    > odczytu".

    Zajebiście. Dostałeś wzwodu, gdy to pisałeś?

    Zatrudnij się gdzieś, a gdy cie szef poprosi o przygotowanie jakichś
    danych, zrób je w OOCalc. Albo jeszcze lepiej, prześlij mu plik *.csv i
    niech sobie zaimportuje. A ważnemu potencjalnemu klientowi wyślij
    prezentację zrobioną w Impress.

    (wiem, wiem, powtarzam się, ale do zakutych łbów nic nie dociera)

    --
    "W dzisiejszych czasach, aby wzbudzić u kogoś oburzenie wystarczy mu
    zaproponować, żeby z czegoś zrezygnował."
    Mikołaj Gómez Dávila

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1