PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak często zmieniacie pracę? › Re: Jak często zmieniacie pracę?
    From: Andrzej Ekiert <d...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak często zmieniacie pracę?
    Date: Tue, 30 Oct 2007 10:31:28 +0100

    Any User napisał(a):

    > Czy ja wiem? Jeśli bym znalazł kogoś, kto programował *tylko* w Visual
    > Basicu 6.0

    Dyskutujemy o plusach, nie o podstawie wiedzy. Programowanie *tylko* w
    <tu wstaw cokolwiek> i brak jakichkolwiek innych umiejętności
    dyskwalifikuje.

    Wolę jednakże osobę, która po studiach elektronicznych dwa lata
    programowała w Javie, od kandydata który nie robił nic. Zakładam jednak,
    że podstawy wyniesione z uczelni ma mocne. Przy tym założeniu
    doświadczenie wyniesione z programowania w Javie jest dla mnie wartościowe.

    ae