PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak często zmieniacie pracę? › Re: Jak często zmieniacie pracę?
  • Data: 2007-10-30 20:51:34
    Temat: Re: Jak często zmieniacie pracę?
    Od: <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jestem świeżo po studiach technicznych. Zatrudniłem się jako programista
    > Java na średnich warunkach. Decyzję o zatrudnieniu podjęłem bardzo
    > szybko gdyż pojawiła się ku temu okazja. Jestem elektronikiem i pracę
    > jako programista traktuję jako zdobycie doświadczenia w międzynarodowej
    > środowisku. Jednak firma nie zapewnia mi żadnych kursów i szkoleń z
    > czego nie jestem zadowolony. Chciałbym po dwóch miesiącach zmienić
    > pracę. Czy taka szybka zmiana może być źle postrzegana przez pracodawców?
    > Pozdrawiam, Michał

    Pewnie firmy, którym ktoś już w przeszłości się tak wymknął, są
    czulsze w wypytywaniu, co spowodowało szybkie rozejście. Ja przy
    każdej rozmowie kwalifikacyjnej jestem pytany, dlaczego ostatnie
    któreś dwa stanowiska popracowałem tylko po 3 miesiące, ale przy
    obecnym ssaniu na rynku pracy jakiej bym okrągłej odpowiedzi nie
    wymyślił, jest łykana i w moim kierunku wysyłane sygnały pożądania.
    Też chodziło o wynagrodzenie. Niemniej zupełnie ostatnio z powodzeniem
    sobie freelancuję i nikt nie pyta, czemu ostatni projekt dla X robiłem
    tylko 3 miesiące, a potem dla Y. ;)