PracaGrupypl.praca.dyskusjeIstnieja takie firmyRe: Istnieja takie firmy
  • Data: 2005-10-15 08:03:02
    Temat: Re: Istnieja takie firmy
    Od: Lukasz Sczygiel <s...@p...tw> szukaj wiadomości tego autora

    Nikita Nikitowska napisał(a):

    > Ps. Raczej w Twoim przypadku nie zanisi się na to, ale gdybyś szukała przcy,
    > wal do mnie - zajmuję się rekrutacją właśnie programistów. :)

    W takim razie mam pytanie:
    Jako kandydat staje przed tobą osoba "kumata" czyli inteligentny,
    umiejący szukać rozwiązań optymalnych, dbający o porządek w kodzie i
    dokumentacji programista.
    Problem z nim jest jeden: zna dobrze C++, a tak z grubsza (podstawy i
    "zalozenia") javy, a ty szukasz javowca do duzego i dlugiego projektu.
    Bedzie mial szanse?

    Tak teoretycznie pytam, bo jak widze jaki porzadek jest w projektach,
    badz co badz duzych, to mnie panika ogarnia. Brak dokumentacji to
    normalka, programisci maja ascetyczny porzadek pod nazwa 3items na
    biurkach (klawiatura, mysz, kubek)

    --
    Lukasz Sczygiel