-
Data: 2003-10-01 09:46:09
Temat: Re: Inwigilacja Pracowników - CD...Dosłownie
Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]PL@STI <p...@i...pl> napisał(a):
> > imo jest to oki i do tego w interesie pracownika [bezpieczenstwo]
> > w pracy sie pracuje i robi sie dokaldnie to co ma sie robic....
> >
> > jak jestes dostawcą to masz jechac tam gdzie cie poslali itp.
> >
> > powiedz .. czemu masz cos [i co] przeciw temu by dyspozytor wiedzial
gdzie
> > jestes?
>
>
> Tu nie chodzi o rozwozke towaru.
> Tu chodzi o kontrole nag grupa wysoko kwalifikowanych doradcow. majacych do
> tej pory nienormowany czas pracy.
> poniewaz nie raz zdaza sie siedziec u klienta do poznych godzin
wieczornych,
> a potem trzeba nieraz wracac. To nie ejst praca na godziny.. wiec to mam
> przeciw ze teraz bedzie probowac sie nas z tych godzin rozliczac.
> Dlatego skonczy sie na tym ze bez wzgledu na dobro sprawy, zacznie sie
prace
> o 7 a skonczy o 15 i po zabawie. a to bez sensu, bo nie zawsze tak mozna.
>
> I nawet nie moge powiedziec ze bardzo mi to przeszkadza, ale obawiam sie
> wnioskow jakie beda wyciagane z raportow powstajacych z takiej inwigilacji.
> Jestem pewien ze powstanie wiele sytuacji konfliktowych.
> To nie jest stado baranow wykonujacych dostawy czy jakies proste czynnosci.
> To bardzo wysoko kwalifikowani specjalisci, zaslugujacy na zaufanie.
> dal mnie to bardzo zle swiadczy o zarzadzie, splyca stosunki miedzyludzkie
i
> zaufanie wzajemne.
>
> a jestem pewien ze wszystko sie da obejsc.....taki gosc moze np. stanac pod
> firma i uderzyc w "kime" na 2 godzinki, albo poruszac sie w promieniu tych
> kilkuset metrow od nadajnika GSM co niczego w odczycie nie zmieni ......
>
> i cooo... i zaczynamy sie bawic w kotka i myszke, zamiast profesjonalnych
> stosunkow interpersonalnych.
>
> jak sie myle ..to mnie sprostujcie
>
Ale nie rozumiem gdzie jest problem. Przed wejściem do klient walisz
SMS "start" po wyjściu walisz SMS "stop". Jaka z tego ma ziać zgroza ?
Moim zdaniem to tutaj nie chodzi o kontrole pracowników, ale o
ocenę "efektywności" klientów. Wiadomo, że na jednego poświęca się więcej
czasu na drugiego mniej. Na jednym zarabia się więcej na drugim mniej. W
wielu firmach jest zasada, że jak np. w ciągu miesiąca (czy roku) nie
podpisze się umowy z klientem, to takie rozmowy się zrywa, bo szkoda czasu.
Poza tym może chodzić o porównanie czasu spędzonego u klienta z wystawionymi
fakturami.
Ja w tym nic złego nie widzę - normalne działania, żeby ograniczyć koszty i
zwiększyć efektywność.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pedalskie ogłoszenia na rządowej s. WWW oferty.praca.gov.pl:443
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Ile powinien trwać tydzień pracy?
- Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Jawność zarobków wszystkich
- rozmówki przy wódeczce...
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2025-01-17 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=