PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac? › Re: Informatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac?
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Informatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac?
    Date: Tue, 25 Jan 2005 19:44:23 +0100

    Użytkownik "Kyniu" <k...@U...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:1kkij6ne3z1zj.mors49xx6fpz$.dlg@40tude.net...

    > Nie jestem hipokryta - niech i inni maja swoje korporacje jak rzemieslnicy
    > w niemczech.

    Sorry, ale zamiast narzekac, mozesz:
    - zebrac ludzi i zalozyc organizacje lub dolaczyc sie do jakiejs istniejacej
    - sprawic, by urosla w sile i stala sie partnerem do dyskusji dla
    ustalajacych prawo
    - pouprawiac lobbing - mam na mysli ten calkiem uczciwy lobbing, ktory tez w
    Polsce dziala.

    Tamte korporacje to zrobily. Prawnicy sie trzymaja, bo jako prawnicy
    potrafia to robic wybitnie dobrze.

    A na serio - to role "korporacji" w informatyce odgrywaja rozne systemy
    certifikatow. W branzy jest dosc dobrze znana wartosc poszczegolnych
    certyfikatow i zainwestowanie czasu i pieniedzy w odpowiedni sytuuje Cie
    wewnatrz "korporacji" tych, ktorych zatrudniaja pracodawcy, ktorym zalezy na
    jakosci, nie cenie.

    I.