PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac? › Re: Informatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie doga
    From: " " <p...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Informatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie doga
    Date: Sun, 23 Jan 2005 13:32:36 +0000 (UTC)

    s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz) napisał(a):

    > W porownaniu do szkod jakie moze narobic glupi elektryk to glupi informatyk
    > moze czasem wiecej :-)))
    Zgadzam sie w 100% ale nie w tym rzecz. Chodzi mi o to ze z wypowiedzi
    inicjatorow pomyslu certyfikacji wynika to , iz czlowiek ktory nei ma takiego
    certyfikatu to NIE MOZE korzystac z takich technologii. Tak ja to odebralem,
    wiec jesli nie masz 20 certyfikatow to nie napiszesz aplikacji komercyjnej,
    chyba zze kazdy w firmie napisze po 3 klasy javy w obrebie wlasnej dzialki
    ;-). Paranoja. Certyfiakty so oki jesli ktos chce sie wybic i udowodnic ze ma
    ponadprzecietna wiedze na temat danego produktu lub technologii i OK. Tacy
    ludzie zarabiaja odpowiednio wiecej wiadomo. Ale zaraz WYMUSZAC certyfikacje?
    Moze jeszcze na PHP zrobic certyfikaty? Tyle jest dziurawych serwisow
    postawionych na PHP ze az strach! Przykladowo firma hostingowa zazada
    certyfiaktu od deweloperow PHP, jak nie maja papierka to nie hostujemy bo
    bedzie wlam na serwer.
    Generalnie jkai sens wogole o tym dyskutowac....