PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk za granica. › Re: Informatyk za granica.
  • Data: 2005-10-01 15:07:07
    Temat: Re: Informatyk za granica.
    Od: d...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    > a niby czemu?! tak "dla zasady" czy chcesz powiedzieć, że Polacy są gorsi i
    > na niczym się nie znają?
    > bo nawet znajomość angielskiego to jak zauważyłem w niektórych przypadkach
    > Polacy mają lepiej opanowaną niż miejscowi (mówię o "correct English" a nie
    > o slangu)

    Znaja sie, ale sa.. ..Polakami ;)
    Nie oszukujmy sie, na poczatku pracy Polak w krajach UE zawsze bedzie zarabial
    mniej niz Brytyjczyk- to jest obok pracowitosci nasz glowny atut i tamtejsi
    pracodawcy swietnie o tym wiedza. Zreszta, jesli zaspiewasz ze chcesz 30000
    rocznie to zatrudni innego Polaka ktory bedzie chcial 20000 :P