PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk za granica. › Re: Informatyk za granica.
  • Data: 2005-10-03 18:56:15
    Temat: Re: Informatyk za granica.
    Od: Krzysiek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zull napisał(a):

    > Tak delikatnie się wtącę, to nie ma czegoś takiego. To się nazywa MCDBA (
    > ale napewno to zwykła pomyłka z twojej storny )
    >
    > Zważywszy na to że MCDBA to tak naprawde 4 duże egzaminy które wymagają od
    > egzaminowanego sporego doświadczenia praktycznego, fakt że zdobyłeś ten
    > tytuł po 2 latach pracy zawodowej, świadczy tylko na twoją kożyśc.A na
    > zachodzie, MCDBA przyda Ci się znacznie bardziej niż mgr.inź WSHE ( :Łódź
    > (?) )
    >
    > A swoją drogą miło jest poznac ( chociaż na grupie ) jedną ze 110 osób w
    > polsce posiadających MCDBA.

    Sorki za literowke ;).
    Mnie takze milo poznac. Ale w Polsce nie widze przyszlosci. W do
    czystego programowania, mnie znowu nie ciagnie...
    Na uczelnie nie narzekam, bo moim zdaniem, jesli ktos sie naprawde czyms
    pasjonuje, to sam sie tego uczy. PL czy UW - dla leniwcow nic nie pomoga.

    Pozdrawiam
    K.

    P.S.
    A pracowac za 5000 zl dla lodzkich wyzyskiwaczy nie mam zamiaru.