PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk - kobietaRe: Informatyk - kobieta
  • Data: 2004-09-10 16:08:28
    Temat: Re: Informatyk - kobieta
    Od: "Crypt" <crypt[spam]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dobra napiszę Ci coś. Ja zacząłem pisać w wieku 14 lat, mniej więcej w wieku
    > 17 lat napisałem pierwszą poważną aplikację za pieniądze... Gdzieś po drodze
    > pojawił się linux... Informatyka pasjonowała mnie, wiedze pożerałem/pożeram
    > garściami. Dziś mam 27 lat i 10 lat doświadczenia. Mam teraz siostrzeńca, on
    > teraz ma 14 lat i od dwóch lat programuje. Zaczęło się niewinnie, od małego
    > siedział mi na kolanach i z niewiadomych przyczyn śmiał się do literek na
    > ekranie - kod C++). Kiedyś prowadziłem korki z Pascala (taki wykład Pascal w
> [...]

    hihihi ... moze sie zrzucimy na produkcje filmu o tobie, albo chociaz ksiazke
    ... :-D

    Tylko skad sie bierze tyle frustracji u takiej "gwiazdy" hahaha (a moze zycie
    pokazalo ci juz o co chodzi hihihi)?
    No i po drodze zapomniales zrobic kurs : "Jak traktuje sie kobiety ".

    Zaprezentuj nam swoje projekty, bo az mnie zzera ciekawosc czy jestes tak
    "dobry" jak prozny ...

    PS. Zapisz gdzies sobie wszystkie te teksty, ktore tu piszesz bo gwarantuje ci,
    ze za jakis czas kiedy (jezeli kiedykolwiek) do czegos dojdziesz tak naprawde,
    to bedzie ci za to wstyd ... oj wstyd