PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk - kobieta › Re: Informatyk - kobieta
  • Data: 2004-09-10 13:25:19
    Temat: Re: Informatyk - kobieta
    Od: "jaspis2 " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    a kto powiedzial ze mnie dziedzina informatyki zainteresowala po 20?? coz, to
    ze wyksztalcenie mam w innym kierunku a studia informatyczne zaczelam
    "niedawno" nie oznacza to chyba od razu ze zainteresowalam sie tym po 20? A
    poza tym co ma serfowanie po necie do informatyki? Bo tego to juz w ogole nie
    lapie :| Chyba kolezanko zle rozumujesz czym sie informatyk zajmuje bo na
    pewno nie traceniu czasu na serfowaniu (chyba ze w poszukiwaniu potrzebnych
    informacji).

    Pozdrawiam,
    jaspis2