PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatycy / sklep internetowy / upadek rynku (długie) › Re: Informatycy / sklep internetowy / upadek rynku (długie)
  • Data: 2002-08-24 12:23:16
    Temat: Re: Informatycy / sklep internetowy / upadek rynku (długie)
    Od: "Rafal Neumann" <a...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ak7o16$pv5$1@news2.tpi.pl...
    > oferty.
    >
    > Tak tyle że wartość cenowa zrobionego projektu wciąż spada, bowiem zapłata
    > idzie raczej w dół niż w górę, poprzez to iż
    > zleceniodawcy się wycwanili i wszystko zrobią aby za psi grosz nabyć coś
    co
    > w krajach "cywilizowanych" kosztuje dużo więcej,

    myslisz sie - po prostu jest zbyt duzo ludzi oferujacych uslugi typy
    PHP/MySQL(bo jest prosta technologia do nauczenia sie) - a zawsze tam gdzie
    jest nadwyzka podazy ceny spadaja - nie znaczy ze jednoczesnie tak spadaja
    stawki wynagrodzen innych specjalistow ( np specjalistow od Cisco albo
    administratorow Linuxa) wiec nie generalizuj

    mnie jako klienta nie obchodzi ile sie placi w cywilizowanych krajach ani
    nie obchodzi ile chcesz zarobic - ja jako klient mam prawo szukac najlepszej
    oferty
    jesli nie odpowiada ci to ze ceny projektow spadaja proponuje zmienic branze

    kiedys za zwykle stronki HTML placilo sie grube pieniadze tak samo jak za
    utrzymanie miejsca na serverze WWW,z czasem ceny spadly w dol - ale wedle
    waszej logiki jest to "psucie rynku".widze ze kolegom marzy sie komunizm
    albo jakis monopol :)

    wieksza konkurencja=mniejsze ceny, to podstawowe prawo kapitalizmu

    Rafal