PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatycy a higiena [bylo] › Re: Informatycy a higiena [bylo]
  • Data: 2005-12-25 19:36:09
    Temat: Re: Informatycy a higiena [bylo]
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 25 Dec 2005 18:49:32 +0100, Maciek Sobczyk wrote:

    >Nie ma co doradzać. Niech kupi takie w czerwonym albo jasno niebieskim
    >opakowaniu. Ponieważ nie są zmysłowe to od biedy pasują do każdego
    >mężczyzny :)

    Old Spice? Nie znoszę, wszelkie intensywne zapachy działają mi na
    nerwy. Szczególnie w takich miejscach jak biuro jest to denerwujące,
    bo musisz siedzieć kilka godzin w tych oparach, chociaż kolega
    pingwiniarz pewnie nawet nie zauważy różnicy.
    Z drugiej strony to że używam mało intensywnych zapachów powoduje, iż
    czasami gdy przebywam z kimś trochę dłużej powoduje że "przesiąkam"
    obcymi aromatami. Raz koleżanka się nawet spytała dlaczego używam
    damskich kosmetyków. Innym razem pies policyjny zaczął na mnie
    szczekać, bo rano idąc na zakupy założyłem bluzkę z imprezy, która
    odbyła się poprzedniego wieczora - chyba jakiś szkolony diabłu był.

    --
    pozdrawiam
    Bremse