PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatycy a higiena [bylo] › Re: Informatycy a higiena [bylo]
  • Data: 2005-12-25 18:48:51
    Temat: Re: Informatycy a higiena [bylo]
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 25 Dec 2005 13:43:01 +0100, użyszkodnik "Greg"
    <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> napisał:

    > racodawcy czytacie to? Ciekawy sposób weryfikacji umiejętności, nie ma co
    > ;-) To także cenna wskazówka dla młodych. Nie uczcie się, bo szkoda czasu na
    > to. Po prostu przestańcie dbać o swój wygląd! Jeśli dbacie o swój wygląd to
    > przepadliście, bo chociażby niewiadomo ile czasu zajęła wam nauka, jesteście
    > niereformowalni (oczywiście do czasu gdy zaczniecie zakładać różne
    > skarpetki) :-)

    nie uczcie sie albo uczcie sie roznych dziwnych rzeczy jakich każą
    niedowartościowani doktoranci na uczelniach (co ciekawe im niższe
    wykształecnie ma wykładowca tym bardziej usiłuje się popisać swoją
    wiedzą).

    ostatnio mialem w reku taki smieszny egzamin z jakiejs uczelni na
    wiedze mozna powiedziec encyklopedyczną, bo jak inaczej nazwać pytanie
    o protokół jakiego uzywa połaczenie zdalnego pulpitu w MSWindows o
    praktycznym znaczeniu odpowiedzi na nie nie wspominam.

    jak będzie mi kiedyś potrzebna na nie odpowiedz (zeby na przyklad
    wpisac stosowna regulke do firewalla) to sobie zapuszcze etreala czy
    innego tcpdump-a i sobie sprawdze, ale to juz temat na osobny wątek

    --
    futszaK
    601061867 (61)6222647