PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle powiedziec-sakramentalne! › Re: Ile powiedziec-sakramentalne!
    From: T...@s...co.uk
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile powiedziec-sakramentalne!
    Date: Sat, 19 Mar 2005 11:29:38 +0100

    In article <d1gjaq$38j$1@news.onet.pl>,
    "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...co.uk> napisał w wiadomości
    .news.tpi.pl...

    > Ciepło, ciepło.
    > Na pewnych stanowiskach nie da się pracowac jak "starszy referent" w
    > urzędzie gminy. Tam trzeba mysleć i czytać.
    To bardzo ciekawe. Tylko ze tak jest z wieloma stanowiskami. Trzeba
    myslec i czytac...

    >Z samej analizy rynku w jakim
    > sie robi można zaobserwować skutki działania takiego człowieka a stąd już
    > mozna wydedukować ile jest się wartym dla spółki.

    Niestety, wszelkie tego typu dedukcje sa malo precyzyjne...

    > A nie zdziwiłbyś się, gdybyś dał ogłoszenie, że potrzebujesz doświadczonego
    > fachowca do położenia na ścianie 100m2 winylowej tapety na nieszpachlowaną
    > płytę rygipsową a "fachowcy", którzy się zgłosili zaczeli od pytania o
    > "widełki"?

    Przyklad nietrafiony. I skrzywiony. FAcet pytal sie tu, a nie u
    potencjalnego pracodawcy. Po drugie w przypadku fachowcow od tapet
    wystarczy wykonac kilka telefonow po ogloszeniach, zeby zorientowac sie
    jakie sa stawki. I nawet te stawki nijak sie nie maja do rachunku
    ekonomicznego i twoich dedukcji.

    EOT z mojej stony, bo widze, ze sie nie rozumiemy.

    TA