PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle można zarobić (pisanie instrukcji obsługi)? › Re: Ile można zarobić (pisanie instrukcji obsługi)?
    From: "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile można zarobić (pisanie instrukcji obsługi)?
    Date: Wed, 26 Sep 2007 05:42:06 -0700

    On 26 Wrz, 11:32, "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Cóż... poszukałem i znalazłem głównie oferty w branży IT, w której jednak
    > obowiązują, jak mi się wydaje, znacznie wyższe stawki. Dla osoby z
    > doświadczeniem proponowane wynagrodzenie jest rzeczywiście spore, a powiem
    > wręcz, że jego wysokość powala. Z tym, że jak mówię chodzi o analogiczne
    > stanowisko, ale w branży IT, a nie wiem jak sprawa się ma w branży AGD. W
    > każdym razie jest to kilka razy więcej niż napisał Any User i rzeczywiście
    > wspomniane przez niego 1,600 zł netto jest kwotą śmiesznie niską w
    > porównaniu z tym co proponują firmy z branży IT na takim stanowisku. W
> [...]
    ech... prawda jest taka - podajesz tyle, ile uwazasz, ze warto podac.
    po prostu. jak powiedza ci, ze za duzo byc moze stwierdzisz, ze:
    a. nie warto za mniejsza kase poswiecac czasu
    b. warto zmniejszyc wynagrodzenie, ale zdobyc doswiadczenie i za jakis
    czas byc doswiadczonym dokumentalista i wolac wyzsze stawki.