PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle można zarobić (pisanie instrukcji obsługi)?Re: Ile można zarobić (pisanie instrukcji obsługi)?
  • Data: 2007-09-26 12:57:03
    Temat: Re: Ile można zarobić (pisanie instrukcji obsługi)?
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cóż... poszukałem i znalazłem głównie oferty w branży IT, w której jednak
    > obowiązują, jak mi się wydaje, znacznie wyższe stawki. Dla osoby z

    Słusznie Ci się wydaje. Oryginalne pytanie dotyczyło urządzeń AGD.

    Wedle mojej wiedzy, w kilku firmach (w tym jednej IT) zwykłe tłumaczenie
    gotowej instrukcji to pensja ok. 1100-1200 brutto. Natomiast właśnie w
    branży AGD, konkretnie w wydaniu kuchennym, złożenie i zredagowanie
    ładnej instrukcji na podstawie materiałów dostarczonych przez inne
    działy, to 1600 netto - ale to piszę na podstawie tylko jednego przykładu.

    > doświadczeniem proponowane wynagrodzenie jest rzeczywiście spore, a powiem
    > wręcz, że jego wysokość powala. Z tym, że jak mówię chodzi o analogiczne
    > stanowisko, ale w branży IT, a nie wiem jak sprawa się ma w branży AGD. W
    > każdym razie jest to kilka razy więcej niż napisał Any User i rzeczywiście
    > wspomniane przez niego 1,600 zł netto jest kwotą śmiesznie niską w
    > porównaniu z tym co proponują firmy z branży IT na takim stanowisku. W
    > dalszym ciągu jestem w kropce, choć pewien obraz mi się już nakreślił.

    Ech, dobrze. Znam też jednego gościa, który jest testerem kodu, oraz
    autorem dokumentacji do programu. Tworzy ją nie na podstawie
    dostarczonych materiałów, ale samodzielnie, od podstaw. Ma nieco poniżej
    4000 brutto. Ale zaznaczam, że on zajmuje się nie tylko dokumentacją.

    Poza tym, zaczynam mieć wrażenie, że albo ja obracam się w środowisku
    kiepsko płacących firm, albo ktoś tu od czasu do czasu konfabuluje...

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com