PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle kosztuje napisanie programu "na zlecenie"? › Re: Ile kosztuje napisanie programu "na zlecenie"?
  • Data: 2002-03-26 20:26:24
    Temat: Re: Ile kosztuje napisanie programu "na zlecenie"?
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Wasiuk" <T...@a...waw.pl> writes:

    > Pytam, bo na pl.comp.lang.delphi, na te same pytanie padło tymczasem:
    >
    > "nie mam pojęcia... ale koszt wahał by się raczej w granicach 1500 zł (tylko
    > strzelam :)) "
    >
    > Taka tam, drobna 10-krotna różnica, he he ;-)

    Heh, możemy założyć, że tam siedzą specjaliści, dla których to jest takie
    proste, że wydaje im się, że aż bezwartościowe. ;)))

    Faktem jest, że to było dużo pracy. To dość duży projekt i duża inwestycja
    - źle zrobiony słownik wprowadzony do sprzedaży będzie kłopotliwy, kiedy
    nagle zacznie padać. To nie jest serwis WWW który się po prostu uaktualnia
    i problem znika. Myślę, że szanujące się wydawnictwo ma świadomość, że
    warto zainwestować w profesjonalizm przy takim temacie.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/