PracaGrupypl.praca.dyskusjeIdziemy na bezrobocie :)Re: Idziemy na bezrobocie :)
  • Data: 2006-10-19 12:46:08
    Temat: Re: Idziemy na bezrobocie :)
    Od: Włodi <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tyle że ten co zarabia 10kPLNów zamiast oddać 2kPLNy państwu wyda
    > 2kPLN na księgowego/prawnika który mu podpowie jak przez następne 12
    > miesięcy oddawać nie 2kPLNy tylko 200zł, albo wręcz jak tu zrobić żeby
    > wykazać strate i aby państwo jeszcze dopłaciło.
    >
    > Co z tego wychodzi ???

    Wniosek, złe prawo i brak jego egzekwowania.

    > krzywa Lafera nie mylić z Lepperem się kłania

    Koncepcja teoretyczna i dyskusyjna odnośnie szczegółów. Tak przynakmniej
    zeznaje wikipedia. Oczywiście też nie jestem zwolennikiem zwiększania
    podatków do 80% dla wszystkich. Postuluję jedynie progresję i szczelne
    prawo, żeby ci doradcy których przywołałeś nie powodowali takich wypaczeń w
    systemie.

    > pomoc socjalna to jest produkt zbyt wysokich a nie zbyt niskich podatków

    Jakby były niskie nie było by na nią kasy. Co nie znaczy, że nie byłaby
    potrzebna.

    --
    Włodi o...@p...wp.pl
    gg : 05216076