PracaGrupypl.praca.dyskusjeIBM BTO Kraków - opinieRe: IBM BTO Kraków - opinie
  • Data: 2006-08-30 09:38:38
    Temat: Re: IBM BTO Kraków - opinie
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    kasia napisał(a):
    > Jak jest z nadgodzinami? Jak jest z urlopem?

    Z tego co wiem to koszmar, jeden moj znajomy tam pracuje, przez dlugi
    okres czasu(wiele miesiecy, nie tydzien, czy dwa) nic nie robil tylko
    pracowal, od rana do nocy, rowniez w weekendy. zdarzaly sie rowniez
    telefony grubo po polnocy z wyraznym zyczeniem powrotu do pracy. (cos
    co w cywilizowanej firmie wydawaloby sie nie do pomyslenia) Z tego co
    wiem wysilek nie przeklada sie na wynagrodzenie.

    Zaznaczam ze znam ta firme z wrazen tylko jednej osoby.

    > Czy jest to firma godna polecenia?

    trudno powiedziec