PracaGrupypl.praca.dyskusjeIBM BTO Kraków - opinie › Re: IBM BTO Kraków - opinie
  • Data: 2006-08-31 20:37:12
    Temat: Re: IBM BTO Kraków - opinie
    Od: "pieg" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ipsos" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ed5r2m$6no$1@inews.gazeta.pl...

    > moge wiedzieć ile zarabia??

    Zarabia ok 1200zl

    > czyli wychodzi zazwyczaj o 17??

    zazwyczaj tak

    > duzych
    >
    > czy nie narzeka, że praca jest bardzo ogłupiająca?? czy rzeczywiście
    wygląda
    > to tak, że masz wklepac 500 faktur dziennie i to Twoje całe zdanie??

    Praca faktycznie jest monotonna, ale nie narzeka. Nie do konca wyglada to w
    ten sposob, ze wklepuje faktury, bo oprocz wklepywania dokumentow ma jakies
    inne obowiazki, ale nie mam pojecia na czym one polegaja. W kazdym razie
    jest zadowolona ze swojej pracy i mowi, ze to niezly "starter";)