PracaGrupypl.praca.dyskusjeI znów wesoło... :)Re: I znów wesoło... :)
  • Data: 2002-12-11 19:11:53
    Temat: Re: I znów wesoło... :)
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 11 Dec 2002 02:25:38 +0100), "..:: MaGuArD
    ::.." <m...@o...pl> był(a) napisał(a):

    >przypadku
    >Przeczytaj jeszcze raz mój post i dopiero odpowiedz.

    Przeczytałem i nadal nie zmieniłem zdania.

    >A czytałeś moje wcześniejsze posty?

    Wcześniejsze to znaczy? Te z wątku przeczytałem...

    Acha -- tak dla jasności, to nie jestem przeciwnikiem załatwiania
    pracy (czy czegokolwiek) po znajomości! Nie krytykuję Ciebie za chęć
    zdobycia pracy przez protekcję. To dobry i sensowny pomysł! Krytykuję
    Ciebie za marudzenie, że pracę otrzymuje się po znajomości, podczas
    gdy TY SAM chciałeś tak ją dostać. A że prawdopodobnie ktoś był
    szybszy, to jego plus.

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert