PracaGrupypl.praca.dyskusjeI co wy na takie dictum? ;)Re: I co wy na takie dictum? ;)
  • Data: 2007-07-08 17:45:02
    Temat: Re: I co wy na takie dictum? ;)
    Od: Mariusz Lotko <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisał w wiadomości

    > CHCE BY URZEDNICY Z URZEDU PRACY ICH NIE WSPIERALI POPRZEZ TEGO RODZAJU
    > JAK OMAWIANIE AKCJE - WIEKSZYCH LITER JUZ NIE MAM. KONIEC PRZEKAZU. EOT.
    Popieram. I chcę także, żeby policja nie łapała złodziei, bo jak przestaną
    kraść, to padnie rynek ubezpieczeń i rynek dóbr, które trzeba kupić
    ponownie.
    Zabójstwa właściwie też powinny być nagradzane - spytaj dowolnego grabarza,
    co o tym sądzi.
    O gwałtach nie wspominam - mamy wszak zapaść demograficzną...

    Nadal uważasz, że jesteś normalny?

    --
    Mariusz Lotko