PracaGrupypl.praca.dyskusjeI co wy na takie dictum? ;) › Re: I co wy na takie dictum? ;)
    From: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: I co wy na takie dictum? ;)
    Date: Fri, 6 Jul 2007 21:33:41 +0100

    "Tomek" <t...@v...pl> wrote in message news:f6m7mq$3p4$1@news.onet.pl...

    > Następny komunista. Jakoś w branży w której robie jest raczej nie dobór ludzi i to
    oni dyktują warunki. Ale ci ludzie nie muszą
    > pracować całe życie za 600 zł ( nie wiem skąd to wziąłeś ). Mogą nauczyć się
    jakiegoś konkretnego zawodu i zarabiać 2k i więcej.

    nie czuj sie tak pewnie - jesli jak powiadasz w twojej branzy jest niedobor
    pracownikow i o ile nie jest to jakas branza extremalna (np. grabarz) to
    juz sie nie boj, wolny rynek zrobi swoje, studiuje sie teraz coraz krocej
    a ludzie coraz czesciej wybieraja kierunki "komercyjne". Za rok, gora dwa
    bedziecie mieli pod firma kolejke absolwentow gotowych pracowac za
    poldarmo zeby zrobic praktyke

    Zomo