PracaGrupypl.praca.dyskusjeI co wy na takie dictum? ;) › Re: I co wy na takie dictum? ;)
  • Data: 2007-07-06 16:23:11
    Temat: Re: I co wy na takie dictum? ;)
    Od: maciek kanski <n...@s...maila> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 6 Jul 2007 12:34:17 +0200, Ghost wrote:
    > Nie, nie poperam lewusow, nie popieram jednak tez zwyklego wyzysku, a
    > niestety pokazany sposob postepowania urzednikow wzmacnia pozycje tych,
    > ktorzy uprawiaja wyzysk.
    A przelewając słowa, które nic nie kosztują na czyny, ile procent swoich
    dochodów jesteś gotów oddawać miesięcznie dla tych, którzy dostaną zasiłek
    zamiast wyzysku? No bo jeżeli chcesz uchronić ludzi przez wyzyskiem to
    musisz im zapłacić zasiłek, więc ciekaw jestem jak bardzo jesteś chojny.

    Pzdr

    --
    http://www.pajacyk.pl - czy już dzisiaj kliknąłeś dla dzieciaków?
    ( przypominacz: http://ds5.agh.edu.pl/~cysiek10/pajacyk/ )