eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeHELP DESK, Support, .. jakie średnie zarobki - Kraków, Warszawa? › Re: HELP DESK, Support, .. jakie średnie zarobki - Kraków, Warszawa?
  • Data: 2007-11-08 17:18:43
    Temat: Re: HELP DESK, Support, .. jakie średnie zarobki - Kraków, Warszawa?
    Od: ps <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Bartek pisze:

    > Dlatego szuka się osób mających podstawy i szkoli (+ lojalka).
    I tak i nie. MOzesz wyszkolic kogos z konkretnego produktu lub usługi.
    ALe jesli wyobrazisz sobie kogos od HD, ktory swiadczy HD dla 10 000
    userow, z kazdego aspektu IT - to jak chcesz go wyszkolić? Tutaj poza
    wiedza, potrzebne jest doswiadczenie. Czasem ogromne, aby rozwiazac
    kazdy problem uzytkownika. I nie tracic na to pol dnia, ale kilkanascie
    minut.

    >Zresztą
    > jakie miał wymagania do HD na AD i E?
    Nie wiem dokladnie ale bardzo wysokie. Poza tym to byl tylko czubek gory
    lodowej.
    >Podstawy czy administratorka?

    Oczywiscie ze wiedza administratora. I to na bardzo wysokim poziomie,
    bez opcji rozwiazywania problemow na googlach ;)
    > najważniejsze gdzie szukał?

    chyba w BDG, ale nie jestem pewien.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1