PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarancja pracyRe: Gwarancja pracy
  • Data: 2009-05-11 10:27:13
    Temat: Re: Gwarancja pracy
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pieknego dnia Mon, 11 May 2009 11:21:53 +0200, "Józek"
    <s...@p...onet.pl> zakodowal:

    >Masz racje.
    >Tylko że moja propozycja dotyczy bezrobotnych zatrudnianych w pracach
    >interwencyjnych a nie wszystkich pracowników.

    I co to zmieni? Że będą po trzy "pani stop" przy przejściu koło
    szkoły?

    >I po to jest potrzebna symulacja ekonomiczna aby udowodnić
    >że jest to korzystne dla budżetu państwa i gospodarki.

    Nie da się udowodnić nieprawdy - no, chyba, że naginając wybrane
    fakty.

    >Proszę wziąć pod uwagę że akcie, czeki, kredyty, debety
    >i inne wierzytelności to tez pieniądze.

    To nie ma istotnego znaczenia - istotna jest zmiana tej ilości i skąd
    te pieniądze się wezmą. Czy będzie to dług, który kiedyś trzeba będzie
    spłacić, czy dodruk.
    Dodruk to jest bardzo fajny sposób dla Państwa - okradają w ten sposób
    ludzi z oszczędności (jak wkładałem do skarpety/banku to było to warte
    malucha - teraz dwa jajka). Do tego wpływy do budżetu rosną (bo są
    skale podatkowe - i nie ma znaczenia wartość pieniądza, ważne cyferki)
    a wydatki są ustalone kwotowo.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded