PracaGrupypl.praca.dyskusjeGodziny pracy - Ciekawostka - SZOKRe: Godziny pracy - Ciekawostka - SZOK
  • Data: 2007-07-23 20:48:36
    Temat: Re: Godziny pracy - Ciekawostka - SZOK
    Od: Gienek <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na czym dokładnie ma polegać zgnojenie gnoja, skoro sąd odpada?

    Czy ja gdzieś napisałem że odpada? I znowu ktoś nie czyta dokładnie.

    Chodziło mi tylko o to, że jeśli całość skierujesz do sądu pracy w czasie
    jak będziesz zatrudniony u tego pracodawcy to wylecisz z dyscyplinarką i
    będziesz jeździł ze sprawy na sprawę przez długi czas. Świadectwo pracy
    będziesz miał zasyfione do czasu aż wygrasz sprawę co może trwać bardzo
    długo.

    Jak zmienisz pracodawcę to wtedy wszystkie chwyty dozwolone. Możesz sprawę
    kierować do sądu PIP prokuratury i wszędzie gdzie ci się spodoba. Były
    pracodawca może ci nagwizdać.