PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie zlozyc CV z takimi kwalifikacjami? › Re: Gdzie zlozyc CV z takimi kwalifikacjami?
  • Data: 2004-09-01 08:04:30
    Temat: Re: Gdzie zlozyc CV z takimi kwalifikacjami?
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin; <ch34ad$m2c$1@inews.gazeta.pl> :

    > No właśnie, tutaj pojawia się pytanie. Pisać o tym założeniu i prowadzeniu
    > firmy internetowej jako małolat czy nie? W sensie prawnym jak kolega dobrze
    > wspomniał to nie ja założyłem i prowadziłem.

    No to może zacznij od zdefiniowania co tam robiłeś i ewentualnie
    zaagreguj do jakiś pojęć jednoznacznych - przykładowo - uzupełniałeś
    treści, robiłeś drobne zmiany kodu --> agregacja do "administracji
    stroną www" itd.

    W przytoczonym przez Ciebie fragmencie wartość pojęcia "prowadzanie"
    wynika [może wynikać/zostać odebrana] z pojęcia "założenie" i dopóki nie
    rozdzielisz ich, albo nie sprecyzujesz "założenia", dopóty istnieje
    ryzyko, że przyłapanie Ciebie na nieścisłościach w pierwszym pojęciu
    będzie rzutowało na ocenę drugiego [pojęcia].

    Ale do moich rad musisz podchodzić z dużą nieufnością, jako że sam nie
    potrafię znaleźć sobie roboty. ;)

    Flyer

    --
    Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
    http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101