PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie szukać jeszcze pracy?Re: Gdzie szukać jeszcze pracy?
    From: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Gdzie szukać jeszcze pracy?
    Date: Wed, 11 May 2005 12:14:46 +0200

    Dnia Wed, 11 May 2005 09:44:43 +0000 (UTC), Marek
    <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał:

    > Kurcze! Zupełnie jakbym widział siebie!!!
    > No i teraz podobnie jak ty nie mogę znaleźć pracodawcy.

    Bo w tym wieku po takiej drodze zyciowej, obaj powinnismy albo miec juz
    specjalizaje w waskiej kategorii problemow i ukierunkowac sie na to, albo
    zarzadzac zespolami ludzkimi rozdzielajac im zadania i narzucajac
    harmonogram realizacji i kontrolujac poprawnosc wynikow, nawet bez
    specjalistycznej wiedzy o narzedziach stosowanych po drodze.
    W obecnym kryzysie, po wypadnieciu z rynku pracy, powyzsze stanowiska sa
    wszedzi obsadzone, a na nowe jest wiele osob molodszych o wyksztalceniu
    kierunkowym.
    Jednoczesnie wiek utrudnia znalezienie pracy na prostych stanowiskach,
    zwlaszcza, ze dotychczasowe osiagniecia wskazuja na to, ze jest to praca
    wyraznie ponizej kwalifikacji.
    Jesli juz maja zatrudnic kogos np. w magazynie do roznoszenia dostaw po
    polkach, to wola zatrudnic zwyklego magistra bez praktyki, niz kogos
    takiego jak ty czy ja.
    Falszowanie Cv tez nic nie da, bo wieku sie nie ukryje a z kolei nie ma
    sie papierow na udokumentowanie stazu pracy na prostych stanowiskach
    (doswiadczenie). Brak doswiadczenia - to latwiej przyuczyc mlodego,
    zapewne silniejszego i zdrowszego.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##