PracaGrupypl.praca.szukanaGdzie szukać dobrych handlowców ? SZUKAM ! › Re: Gdzie szukać dobrych handlowców ? SZUKAM !
    From: "DomainMaker Sp. z o.o." <j...@d...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: Gdzie szukać dobrych handlowców ? SZUKAM !
    Date: Thu, 18 Sep 2003 19:19:57 +0200

    c...@W...onet.pl wrote:

    > A ja stoję po tej samej stronie, co Ty i mam podobny problem ... Czytałem
    > komentarze do twojego listu... Szkoda czasu na odpowiadanie na nie... W
    > tym kraju jest po prostu słaby rząd i za duży socjal. I tak naprawdę to tu
    > nie ma
    > bezrobocia tylko lenistwo . Bezrobocie jest wtedy, kiedy nie ma pracy, a
    > pracy jest od cholery, tylko nie takiej, jaką by chcieli ludzie. Gdyby nie
    > zasiłki uwierz mi, że nie było by grymaszenia .... Szkoda gadać...
    > W każdym razie, gdybyś jednak znalazł ludzi, którzy naprawdę szukają pracy
> [...]

    Dokladnie tak!

    najgorsze jest to ze nie ma jak z tego wyjsc, jak chcesz dac wieksza kase
    aby zmotywowac lepszych to trafiiasz na takich ktorym dajesz za duzo i ich
    nic poza podstawowa pensja nie interesuje.

    Socjal powinien byc zlikwidowany, wszstko co 'darmowe' skomercjalizowane...
    wtedy moze by sie nauczyli....

    pozdraiwam...