PracaGrupypl.praca.szukana › Gdzie szukać dobrych handlowców ? SZUKAM !

  • 1. Data: 2003-09-16 17:34:47
    Temat: Gdzie szukać dobrych handlowców ? SZUKAM !
    Od: "Rafal M." <a...@s...pl>

    Mam pytanie ?
    Gdzie szukać ludzi, którzy są równie zdeterminowani po otrzymaniu pracy jak
    podczas rozmowy kwalifikacyjnej !?

    Mam kilka stanowisk handlowych do obsadzenia ? Najlepiej młodymi ludźmi,
    którzy są głodni sukcesu i są na tyle zmotywowani, że potrafią przenosić
    góry... i nie mogę takich znaleźć. Większość szuka zaczepki żeby dostawać
    1000 PLN i nie interesują ich premie od targetu. Szukam takich,
    którzy chcą i potrafią uczciwie "zapierd....", nauczyć się tematu i wyrabiać
    2-wu i trzykrotność targetu !

    Przyznam, że stoję po drugiej stronie muru nisz większość na tej grupie, ale
    naprawdę powiedzcie mi gdzie znaleźć dobrych handlowców...???

    Rafał M.
    www.aram.pl/praca

  • 2. Data: 2003-09-16 20:16:08
    Temat: Re: Gdzie szukać dobrych handlowców ? SZUKAM !
    Od: "nicky" <a...@t...pl>

    Użytkownik "Rafal M." <a...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1000 PLN i nie interesują ich premie od targetu. Szukam takich,
    > którzy chcą i potrafią uczciwie "zapierd....", nauczyć się tematu i

    Dwie uwagi:
    Dobrzy z reguły mają zajęcie
    Dobrzy z reguły dobrze zarabiają.

    Wniosek:
    Jeśli chcesz, aby Dobrzy przyszli do Ciebie to trzeba im zapłacić cokolwiek
    więcej niż 1000 złotych podstawy z ich własnym, mile widzianym samochodem.

    Za to co jak rozumiem oferujesz zawsze będziesz miał co najwyżej
    zdesperowanych. A czy zmotywowanych? - osobiście wątpię.

    Pozdrawiam
    Wiktor

  • 3. Data: 2003-09-17 07:23:12
    Od: "" <c...@W...onet.pl>

> [...]
    >
    > Przyznam, że stoję po drugiej stronie muru nisz większość na tej grupie, ale
    > naprawdę powiedzcie mi gdzie znaleźć dobrych handlowców...???

    A ja stoję po tej samej stronie, co Ty i mam podobny problem ... Czytałem
    komentarze do twojego listu... Szkoda czasu na odpowiadanie na nie... W tym
    kraju jest po prostu słaby rząd i za duży socjal. I tak naprawdę to tu nie ma
    bezrobocia tylko lenistwo . Bezrobocie jest wtedy, kiedy nie ma pracy, a pracy
    jest od cholery, tylko nie takiej, jaką by chcieli ludzie. Gdyby nie zasiłki
    uwierz mi, że nie było by grymaszenia .... Szkoda gadać...
    W każdym razie, gdybyś jednak znalazł ludzi, którzy naprawdę szukają pracy a
    nie obiboków, to podziel się listą .
    Cześć.

  • 4. Data: 2003-09-17 17:25:42
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    co do komentarzy to powiem jedno mozna znalesc takich ludzi ja zreszta
    chetnie bym pracowal i pracuje tylko jak mi sie co miesiac zmieniaja zasady
    prowizji bo bym z a dobrze zarabial to mnie szlak trafia i do tego jescze
    czekam 1,5 miesiaca na zwrot kasy za paliwo to dalej mnie szlak trafia gdzie
    jest polowa miesiaca a ja moge i czuje ze pracuje na 50 % i mnie roznosi i
    chcal bym zarabiac robic target a nie moge bo nie mam za co wlac do baku i
    sciemniam autentycznie wiec jak nie szulkacie kogos kto ma ful kase zeby
    zaczac a chce zapierdalac aby zarabiac dajcie znac

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-09-17 18:12:27
    Od: "nicky" <a...@t...pl>

> [...]
    zasiłki
    > uwierz mi, że nie było by grymaszenia .... Szkoda gadać...

    A gdyby nie ten nieszczęsny pomysł zniesienia niewolnictwa i feudalizmu....
    Płakać się chce...

    Expect what you pay for!

    Pozdrawiam
    Wiktor

  • 6. Data: 2003-09-18 17:19:57
    Od: "DomainMaker Sp. z o.o." <j...@d...pl>

    c...@W...onet.pl wrote:

> [...]
    > zasiłki uwierz mi, że nie było by grymaszenia .... Szkoda gadać...
    > W każdym razie, gdybyś jednak znalazł ludzi, którzy naprawdę szukają pracy

    Dokladnie tak!

    najgorsze jest to ze nie ma jak z tego wyjsc, jak chcesz dac wieksza kase
    aby zmotywowac lepszych to trafiiasz na takich ktorym dajesz za duzo i ich
    nic poza podstawowa pensja nie interesuje.

    Socjal powinien byc zlikwidowany, wszstko co 'darmowe' skomercjalizowane...
    wtedy moze by sie nauczyli....

    pozdraiwam...