PracaGrupypl.praca.dyskusje[Gazeta Praca] Rozmowy kwalifikacyjne › Re: [Gazeta Praca] Rozmowy kwalifikacyjne
  • Data: 2007-11-08 07:46:13
    Temat: Re: [Gazeta Praca] Rozmowy kwalifikacyjne
    Od: Herakles <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odwołane spotkanie

    Kiedyś miałem taką sytuację, zadzwoniłem do gościa i umówiłem się na drugie.
    Na spotkaniu, po chwili rozmowy, powiedziałem mu że jest chamem, bo mnie za
    zaistniałą sytuację nie przeprosił, a przyszedłem drugi raz właśnie dla
    tego żeby to usłyszeć. No i wyszedłem. Rozumiem, że ktoś może zachorować,
    albo nawet dostać mocnego rozwolnienia z wymiotami równocześnie, ale
    chamstwa nie znoszę. W tym wypadku to pracodawca nie zdał testu.