PracaGrupypl.praca.dyskusje"GW": Media Markt nie chce związkowcówRe: "GW": Media Markt nie chce związkowców
  • Data: 2006-09-20 11:34:05
    Temat: Re: "GW": Media Markt nie chce związkowców
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 20 Sep 2006 13:23:12 +0200, Marqs <m...@e...pl>
    w <eer8bq$sfr$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

    > A czy przypadkiem zwizek nie musi byc zatwierdzony przez firme zeby nie
    > mozna bylo zwolnic goscia?

    Nie, bo wtedy po prostu pracodawca nie zatwierdzałby związku i byłoby po
    psrawie.

    > W sumie nie wiem ale jakby mozna bylo zakladac sobie zwiazki ot tak to w
    > kazdej wiekszej firmie znajdzie sie odpowiednia ilosc osob zeby "powalczyc"
    > z pracodawca i zapewnic sobie cieply stolek :)

    Można. Popatrz na przykład na okolice tzw. afery łowców skór.
    Z drugiej strony - jak w firmie będzie za dużo związków, a firma ma
    przynosić dochód a nie być państwowa, to taka firma upadnie i kij w ryj
    związkowcom, bo polecą na bruk en masse ze względu na permamentną
    likwidację stanowiska pracy razem z całą firmą.

    > marqs

    ja czyli jakub
    Revoke.